Äkkreis Tenerifele (01.11.13)

Kaks tundi ideest lennupiletite ostuni, kaks päeva pakkimiseks ning lend võib alata. Tenerife 2013, millenimelised failid ja pildialbumid mul juba olemas, saab järje Tenerife 2013 vol 2 näol. Nüüdseks siis neljas kord Tenerifel, neist viimane kord selle aasta jaanuaris. Tõsi, oleme varemgi paari tunniga mõne lennupileti ideest ostmiseni jõudnud, kuid et minek on juba kahe päeva pärast - nii kiiret minekut pole varem olnud.

Me ei plaaninud sel aastal enam ühtegi välisreisi, kuid see päev, mil piletid ostime, hakkas juba hommikul märke ilmutama. Minul ja Aneel said just valmis uued passid, millele ma järgi pidin minema. Vikerraadio päevakommentaaris hoiatas Andres Arrak majandustõusu laineharjale jõudvaid eestlasi, kelle elustiili juurde kuulub muuhulgas ka 4-6 soojamaareisi aastas (tegin ruttu kiire arvutuse ning sain meie tulemuseks sel aastal viis reisi, teadmata, et mõne tunni pärast saab ostetud kuues). Aga see äkkkreis sai iseenesestmõistetavalt toimuda seetõttu, et tulid müügile väga hea hinnaga lennupiletid Tenerifele (295 €/inimene - otselend).

Vaja oli ajada vaid mõned asjad korda - esmalt tuli Anee koolist ära paluda. Kui meile algul tundus, et seoses Anee kooliminemisega on meie reisimine nüüd väga piiratud, siis tegelik olukord nii range pole. Klassijuhataja lubas Anee nädalaks koolist ilma mingi probleemita ära ning ütles, et talle meeldib, kui pered koos kvaliteetaega veedavad. Anee seevastu ise polnud järjekordsest reisileminekust vaimustuses - tema oleks meelsamini koolis käinud. Mul tuli teda ikka pikalt veenda, et tegelikult on reisil väga tore. Aga selline käitumine ongi Aneele omane - algul ei taha kusagile minna, pärast ei taha tagasi tulla. Hugo (2 a 2 kuud) on nüüd sellises vanuses, et on rääkima hakanud. Ta saab väga hästi aru, mida tähendab reisile minek ning lennukiga lendamine. Hugo oli mul pidevalt juures, kui asju pakkisin, tõi ka oma asju kohvrisse. Kui autosse istusime ja lennujaama sõitma hakkasime, istus Hugo algul vaikselt autos, kuid äkki vaatas mulle suurte silmadega otsa ja ütles: "Asjad!". Talle meenus, et olime kõvasti asju kaasa pakkinud, aga ta ei näinud seda hetke, kui Renee kohvrid autosse tõstis.

Reisiseltskond on sel korral oluliselt suurem  - meiega on kaasas ka Renee vanemad ning Tenerifel olid juba ootamas meie sõbrad Tom, Telle ja Liisa. See, et meie sõbrad juba Tenerifel ees olid, oli kindlasti väga suur põhjus just praegu tulemiseks. Ja viimast korda Tenerifelt tagasi tulles, olime me kindlad, et siin käime me talviti ikka ja jälle, kuni lapsed veel väiksed on.

Tallinna lennujaamas sellest sügisest Lotte maja. Anee ja Hugo mängimas.

Kuigi minekuni oli aga vaid paar päeva, leidsime sel korral superhea elamise täiesti ideaalses kohas. Plaan oli saada sel korral elamine Costa Adeje'sse, kus on hiiglaslike ookeanilainetega rand. Meil õnnestus saada apartement Costa Adeje's sõprade hotellist 5 minuti jalutuskäigu kaugusele - milline vedamine.

Esimest korda jõuame Kanaari saartele, kui siin on valge - kõik eelnevad korrad on olnud pime ja kuidagi teine õhk. Sel korral ei tundnud keha sellist vapustust, mida tavaliselt sügis-talvest soojale maale jõudes olen kogenud.

Võtsime lennujaamast rendiauto, lisaks tuli Tom meile oma autoga vastu, kuna ühte autosse me ei mahtunud. Omanik näitas meile apartemendi ette, mis asub põhimõtteliselt ühe hotelli küljes ning seega on ligipääs ka hotelli basseinidele ja maa-alusele parkimismajale. See elamine on harukordne leid, omanäoline sisustus ja ruumide paigutus, suur sidrunipuu ja lopsakate taimedega terrass, köök, 2 magamistuba ja 2 vannituba, pesuruum koos pesumasina ja kõige vajalikuga, parkimiskoht maja all kinnises parklas, internet. Hind nädalaks 790 €. Mõeldud neljale täiskasvanule, kuid omanik tõi lahkesti voodid ka kahele lapsele. Lastele pakkusid põnevust mänguasjad, mis tõenäoliselt on maha jäetud teiste külastate poolt. See koht on nagu tuleks kellegi koju, hotellides pole tavaliselt "üleliigseid" nipsasjakesi, aga siin nagu elataks päriselt. Jätan ka lingi, millelt korteri leiab, kuna siia tuleks kindlasti edaspidigi ning samuti soovitaks teistelegi.

Jätsime lapsed vanavanematega ning läksime ise Tom'iga kaasa, kes tegi meile lähiümbruses ekskursiooni ja viis poodi, et saaksime esmavajalikud söögid esimeseks õhtuks osta. 1. november on siin mingi püha, mil praktiliselt kõik poed kinni. Õnneks leiab ka pühadel turismipiirkonnast alati väikeseid toidupoode, mis lahti on.

Mehed terrassil (varjavad, mida teevad)

Lapsed toas mängimas

Õhtul tulid sõbrad meile külla ning istusime ja lobisesime terrassil hiliste öötundideni. Alles külmast tulnuna tundub 23-kraadine öine õuetemperatuur algul ulmelise siidise paitusena. Samuti ei taha mõistus harjuda selle kohahüppega, mis poole päeva jooksul on toimunud. Nädal tagasi olime sügise eest peidus soojas GOSpaas, nüüd juba Tenerifel. Jõudsime järeldusele, et Tenerife on nüüd meie uus talvine GOSpaa (viimasest sai nüüd kõrini, olles seal käinud mitmed aastad kaks korda aastas - kvaliteet aina langeb ning hinnad aina tõusevad - viimati arve 3 päeva eest 627 €).